Sunday, May 26, 2013

Ware menswees

Verskeie boeke het die laaste jare verskyn oor die idee van "Law of Attraction".

Die basis daarvan is dat wat jy is en het, mense, besittings en geluk, as refleksie van wat in jou binneste gebeur. Om dus jou lewe te verander kan jy dit slegs van binne jouself verander. Dit verskil so effens van die tendens, wat ons almal doen, en dit is om die omstandighede buite my die skuld vir my ongeluk en depressie te gee. Wat die "Law of Attraction" ons eintlik leer is dat my innerlike gevoel en emosie nie 'n refleksie is van die lewe om my nie, maar eerder die teenoorgestelde. My wereld is 'n refleksie van wat in my hart en gedagtes gebeur.

Dr. Louise Hay vat dit nog verder en se dat dit nie net "omstandighede" om my wat reflekteer wat ek dink en voel nie, maar ook my liggaam. Sy het deur studie die afleiding gemaak dat die siektes in my liggaam 'n refleksie is van my ingesteldheid teenoor die lewe. Dit is eenvoudig om te kan sien dat sekere mense met sekere persoonlikhede en ingesteldheid teenoor die lewe, psigosomaties manifesteer in die tipe siektes wat ons ervaar. Siektes is ook nie net 'n teken van wat in my emosies gebeur nie, maar indien ek dit reg kan "diagnoseer", word dit ook 'n manier om te bepaal wat werklik in jou hart gebeur, en of jy dalk op die verkeerde pad is. Sy gebruik 'n terapie van "mantras" waarmee jy die negatiewe idees verander in die positiewe. 'n Hele spul getuigskrifte van mense bepaal dat jy eintlik werklike genesing kan bring met jou mantras en ingesteldheid.

Esther en Jerry Hicks bring in hulle werk: "Ask and it is Given - Learning to Manifest" 'n meer pre-aktiewe manier vir die lewe. Volgens hulle is daar twee dele van wie jy is, die werklike self wat in die Vortex is, en jou "onwerklike" self. Die onwerklike self is die een wat die ongeluk, depressie en siekte ervaar. Erens binne ons is daar iets wat ons daaraan herinner dat wat ek nou is en voel nie my regte self is nie. Hoe verder ek wegbeweeg van die werklike self, hoe meer negatief is my emosies. Hoe meer depressief (vir die afwesigheid van 'n beter woord), hoe groter is die teken dat ek wegbeweeg het van waar ek moet en wil wees. Jou siel binne jouself sal nooit vrede maak as jy nie jou doel in die lewe bereik en die persoon word wat jy veronderstel is om te wees nie. In dieselfde asem, hoe verder jy wegbeweeg van jou werklike self, hoe meer gaan daar tekorte wees in jou lewe. Jy gaan voel asof jy altyd 'n gat in jouself het wat gevul moet word. Jy vra jouself af hoekom jy nie die dinge het wat jy in jou siel voel jy verdien nie. Om dus jou lewe te verander en te kry wat jy weet jy verdien, moet jy jou vibrasie verander. Jy moet dit verander na 'n meer positiewe manier van dink, maar belangrik genoeg elke oomblik jou emosies verstaan as die barometer van hoe naby of hoe ver jy van jou werklike self is.

In die Bybel lees ons in Jakobus 4 dat as ons weet wat die regte ding is om te doen, en ons doen dit nie, dan is dit sonde. Ons kan vir ure lank redeneer oor wat sonde is, maar dit is wanneer daar 'n skeiding tussen my en my essensie is. Ek glo ons elkeen het iets in ons ingebou, of jy dit nou die Heilige Gees of wat ookal noem, wat ons elke dag in ons koppe aankla wanneer ons nie is waar ons moet wees nie, en meer nog wanneer ons doen wat ons nie moet doen nie. Om een of ander rede verleer ons, om die regte self te wees en uit te leef met al die mooi dinge soos geluk wat daarmee saamgaan.

Dr. John DeMartini skryf in sy reeks: "The Breakthrough method" dat die lewe soos die natuur en wetenskap werk. Newton in sy wette leer ons dat daar vir elke aksie 'n gelyke en teenoorgestelde reaksie is. Dit beteken dat alles twee kante het, en dat die lewe oor ekwilibrium handel. Alles in die lewe het balans en ek my lewe moet ballanseer. Om dit eenvoudig te stel, het ek 'n vriendin op universiteit gehad het wat mal was oor sjokolade. Wanneer sy sjokolade bestel het by die kiosk het sy saam met dit 'n Tab bestel. Dit was vir my vreemd, maar vir haar was dit balans, want as sy nou saam met die sjokolade 'n coke bestel het, sou die impak daarvan soveel erger gewees het. So kan ek eet wat ek wil, indien ek gaan gym, want ek verbrand die kilojoules in my liggaam wat ek ingesit het, en so is ek gesonder, want daar is balans.

Wat DeMartini ons ook leer is dat indien jy nie self die balans bring nie, daar 'n konsekwensie gaan wees, van buite, wat jou gaan dwing om dit te doen. As ek dus net sjokolode eet, en niks aan my gesondheid doen nie, gaan ek op 'n stadium 'n siekte opdoen. Dit is nie straf nie, maar eerder omdat ek buite ekwilibrium leef en dink. Die wereld kan en sal NIE in wanbalans kan voortleef nie. Dalk is dit ook nie net fisiese siekte nie, maar dalk negatiewe emosies wat my wakkerskrik om te besef dat die lewe eenvoudig nie so kan aanhou nie.

Wat al hierdie teoriee ons leer is eenvoudig, erens in my lewe besef ek, deur siekte, omstandighede of emosies, wanneer my lewe uit balans is, of wanneer dit nie die lewe is waartoe ek geskep is nie. Ons besef ook deur ondervinding dat daar miljoene mense is wat eintlik slegs asem steel, en nooit wakker word vir wat die essensie is van hulle lewens nie. Dit maak nie saak wat jy van die denke hierbo dink nie, die lewe wat ons nou leef van ongeluk en pyn, dit is nie die wereld wat God vir ons in gedagte het nie. Ons maak allerhande verskonings en maak vrede met ons omstandighede, sonder dat ons verantwoordelikheid neem vir die feit dat ek en ek alleen die argitek van my eie omstandighede is nie. Ons kry onsself jammer en blammeer elke liewe persoon om ons vir waar ons is, terwyl ons eintlik moet besef dat dit alles net wekkers is wat ons herinner aan hoeveel ons het om te bied en hoeveel wonderlike en fantastiese dinge daar vir ons daarbuite is nie. Ons kyk na mense om ons in ongelukkige omstandighede, en slegs omdat almal sulke omstandighede het, dink ons dat dit is hoe die lewe moet wees. Dit is amper soos daardie spieels wat ons by die skou gekry het wat konveks en konkaaf was en jou vet en lank laat lyk het. Ons gebruik al die verkeerde dinge om ons lewens in te spieel, eerder as om te soek na die ware self wat ons weet en verstaan ons doel in die lewe is. Ons programmeer onsself om eerder vrede te maak dat dit is HOE die lewe moet lyk en dat daar geen ander uitkoms is nie. Ons leef eerder met die pyn, armoede en ongeluk, as om te gaan soek na die mens wat God ons as geskep het.

Die probleem is dat ons net eenvoudig aanvaar, en dat ons wag vir die wereld om ons om dit vir ons "outomaties" moet laat gebeur. Ons verwag iemand anders om die leisels van my lewe te neem en my soos 'n stukkie klei te omvorm in die mens wat ek moet en wil wees. Uit die bogenoemde toeriee is dit duidelik dat die doel van die lewe om my eintlik vir my 'n spieel is van hoe skeef en ver ek van my werklike doel afgedwaal het. Dit is en bly my reis, en ek moet my pad vind na my werklike self en my werklike geluk.

In verlede week bel 'n neef van my en vra my uit wat my denke is oor familievloeke. Ek sal nog my standpunt daaroor gee, maar wat ek daaruit leer is dat ons steeds dink dat ek iets buite my die skuld kan gee vir my ongeluk. Wat egter waar is, is dat enige filosofie wat ek by inkoop, my realiteit word. Erger as dit nog, ek beinvloed almal om my om ook so te glo, en amper soos die bose, gee ek dit beheer oor my lewe. Soos my neef nou dalk in 'n familievloek glo, gee hy die beheer van sy lewe en sy toekoms oor aan die vloek, want hy glo dalk daarin. As ek glo dat siekte deel van die lewe is, gaan ek siekte mag en krag oor my gee. As ek glo dat alle verhoudings en huwelike "werk" nodig het, weet jy wat, gaan jy hard moet werk aan jou verhoudings. As ek glo dat ek nie geluk verdien nie, weet jy, sal ek nooit gelukkig wees nie. Een van my vriende het my geleer dat: "whatever you settle for, is the best you are going to get".
Dit alles kom terug na "Ask and it is given". As jy in jou lewe emosies ervaar dat jou lewe nie reg is nie, as jy dood ongelukkig is in jou lewe of siekte ervaar, moenie doen wat almal doen en inkoop in die idee dat dit eenvoudig IS hoe die lewe is nie. Met hierdie ingesteldheid sal jy nerens kom nie, en gaan jou dag more net so sleg en selfs slegter wees. Jou siel sal eenvoudig NIE toelaat dat jy in hierdie wan-idee van skewe beeld van jouself mee saamleef nie.

God leer ons in die Bybel dat ons eers die Koningkryk van God moet soek, en daarna sal alles wat ons hart begeer vir ons gegee word. Ek glo dat ek in my essensie deur God geskep is en dat Hy vir my net die beste uit die lewe wil he. As ek dus nou net my kop uit die gat van selfbejammering en verskonings uittrek en begin soek na wie ek werklik in God is (noem dit nou maar die Vortex), kan ek werklik die paradys ontdek waartoe God my geroep het. En dan kan ek alles ontdek wat ek verdien en waarmee God my wil seen.

Ons dink dit is moeilik, maar eintlik is dit heel eenvoudig. Ons loop met vermomming rond, terwyl die bankbestuurder, die werkgewer met my regte werk, die dokter wat die oplossing vir my siekte het, my sielsgenoot met wie ek my lewe moet spandeer, almal fotos van my het, maar my nie inlaat nie, omdat ek anders lyk. Daardie frutrasie, depressie, ongeluk, siekte en hartseer wat jy voel, is net omdat jy nie jou vermomming afgehaal het nie, en jy leef na buite met die skou-spieels. Jy word kwaad omdat niemand jou aanvaar vir wat jy vir hulle wys nie, terwyl hulle en almal eintlik weet hoe jy lyk.

Gaan soek na jouself, en verander jou vibrasie. Dit is soos iemand wat vermom is wat stadig maar seker vir almal hier bo, stukkie vir stukkie verduidelik wie hulle is, dit is wat vibrasie-verandering bedoel. Hoe nader jy aan jou werklike self beweeg, hoe meer gaan die dinge wat jy verdien en wat joune IS, joune word.
Deon Lewis
0767801421
BBM Pin 26F40471
Also find me on Whatsapp

Sent via my BlackBerry from Vodacom - let your email find you!

No comments:

Post a Comment