Saturday, July 16, 2011

Vergeefse selfkastyding

Dink, wonder, glo
Wat hulle beplan en ookal dink
My uitkoms bou hulle onderstebo
Glo jou oordeel, misnoee en wonder
Oordeel julle gedagtes my minder besonder
Ek, gewillig, getrou beloftevol
Vergeefs tevrede maak probeer
Stille disrespek in enorme sneeubal
Tot die breukpunt van selfkastyding
Van probeer word wat julle my maak
'n stok vind tot daaglikse slae
Altyd byderhand
Net die rantsoene se krummels tuimelend
'n jammerte en liefde tot verstaan
Geensins in 'n hart
Tevergeefse warboel van probeer
So is dit my uitmekaarskeer
Met my God weier ek om sinoniem saam te glo
En te wees en word wat gedagtes my toesnou
Eensame verlange van 'n goddelike siel
Vasgevang in die gevangenis van ander se oog
Groei ek vlerke en vinne wat groei na my innerlike vrede
Om self te red die honger ,dors en pyn
Weereens die son te begroet
Om in my hart en in my siel te skyn
Totdat die pyn verdwyn
En die klok weer vir my hart begin draai
Alle maniere van my probeer
Sal niks die onheil in die oe ooit keer
Selfredding loer in die spieel en hart van n Skepper-God
Wat my weer by waters van rus in Sy arms laat le

Sent via my BlackBerry from Vodacom - let your email find you!

No comments:

Post a Comment