Thursday, December 27, 2012

Dr Jekyll en Mr Hyde

In 1886 verskyn die boek "Dr Jekyll and Mr Hyde" geskryf deur Robert Louis Stevenson. Dit vertel die storie van 'n prokureur wat sy vriend se gesplete persoonlikheid ondersoek.

Hierdie twee persoonlikhede tree met verskillende moraliteit op van situasie tot situasie.

Ek dink dat, alhoewel ons nie almal gesplete persoonlikhede het nie, daar tog in mense verskillende dinge skuil. Die wereld werk mos maar met 2 pole van lig en donker, goed en sleg asook dag en nag.

Wanneer Dr. Jekyll in die spieel kyk sien hy soms die homself raak en soms iemand anders. So wonder ek as jy en ek in die spieel kyk, sien ons wat ons graag wil sien, of sien ons 'n drogbeeld van iemand wat ons in verander het?

Soos Hulk wat groen word as hy kwaad word, hoe verander en beinvloed die omstandighede om jou jou bestaan. Soms stel ons onsself ook onnodig bloot aan dinge en mense wat ons "slegte" kant uitbring.

Op facebook sien ek oulike prentjies en uitsprake van mense, baie keer nie van wat hulle is nie, maar wat hulle graag wil wees. God het ons so gemaak dat ons graag beter wil wees en strewe na die lig-kant binne ons. Die Heilige Gees is daardie stemmetjie wat sag in jou hart jou oortuig van die regte ding.

Soms voel dit asof daar ook 'n klein duiweltjie op jou ander skouer sit wat jou van die donker kant wil oortuig.

Wanneer ons dus so die Nuwe jaar ingaan, is my gebed vir myself, my kinders, my geliefdes en almal om my dat jy die lig-kant sal kies. Dat jy deur God gelei sal word om die verskil te ken tussen die stemme, en dat jy in die spieel sal sien wie jy werklik is in God en sal hou van wat jy sien.

Geniet hierdie tyd saam met jou spesiale mense.
Deon Lewis
0767801421
BBM Pin 26F40471
Also find me on Whatsapp

Sent via my BlackBerry from Vodacom - let your email find you!

No comments:

Post a Comment