Monday, April 25, 2016

Volle vertroue

Ek het oor die laaste tyd openlik geskryf en gepraat oor my volkome vertroue op God. Dit is veral in hierdie tyd wat ek ongelooflike weetstand van mense ervaar, dalk hulle eie reis, of dalk die 'skadukant' van ons bestaan wat my probeer afbreek en my wil lawt twyfel. Maar my absolute vertroue staan vas oor n paar redes:

1. Ek soek dinge en situasies rondom my waarvoor ek dankbaar kan wees, en waarin ek God se hand sien. Elke oggend begin ek soek, en teen die aand het ek nog nie alles opgenoem waarin God my Seen nie. Hierdie houding help my om te bly verstaan dat God vir my goed is, of ek daarvoor gevra het of nie. Ek spreek dit ook openlik uit teenoor God en mense.

2. Mense kritiseer soms and wat so vertrou, en noem hulle dromers wat nie in die regte wereld leef nie. Dit kan nie verder van die waarheid wees nie, vertroue is n konstante inspanning en keuse. Ek dink aan die verhaal van Noag wat in vertroue die ark gebou en bly bou het, te midde van die gespot van die menigtes. Doen wat JY glo in verhouding met God, soos JY wil, dis jou vrye keuse. Ek kies volle vertroue en soeke na God.

3. Die grootste uitdaging vir vertroue is wat jy moet DOEN nadat jy iets gevra het. Dit is natuurlik n moeilike een, want aan die een kant hoef jy in vertroue niks te doen nie. Maar daar staan nerens dat jy nie mag nie. Spreuke 3:5 se egter dat as jy iets wil doen, God se leiding daarin moet vra, eerder as eie krag.

4. Die kringloop eindig en begin weer by die eerste punt, deur elke dag weer in dankbaarheid vir wat God reeds doen, en in volle vertroue dat alles wat jy begeer reeds volbring is in God se plan met jou lewe

No comments:

Post a Comment